Friday, January 7, 2011

to my love one bro .









Kau memang takde keje kan boboy .
ni lah satu-satunya adik bujang teruna aku sorang .
poyo-poyo dia pon adik aku sampai mati .



Along tak marah boboy nak bercinta , walaupun along penah baca text boboy panggil sayang-sayang tu kan .
kau memang jambu giler ,
romantik nak mampos .



Giler demand kan kau .
Boy tahu tak , masa umur along 14tahun , pakai kaasut spark bata tu je taw ,
tu pun mau tahan 3 4 tahun , 
tapi kau demand nak kasut Vans ,
beg kitorang beli kat kedai CLASS jalang BANGGOL tu je taw , 
kau bahan Converse .
Pensil box jahit je , kau bahan Converse jugak
Stokin kitorang beli satu bundle ,
kau bahan Converse jugak yang harga nya sama satu bundle stokin kitorang.
Baju raya , ummi dengan abuya spend kitorang 100hengget sorang je ,
kau mau 4 5 ratus .
Seb baek kitorang jenis tak dengki ,
siap pujuk ummi lagi belikan kau kejadah branded tu semua .
sebab paham , kakak kau pun demand tak ubah macam kau .



Baru ni , boy mintak handset ,
kalau along ada duet , along da belikan da boy nset mahal jadah tuh .
tapi along tak berkesempatan sayang .
nti along dah keje , along beli BLUEBERYY kat boboy .
Along tahu , mesti boy menanges , sebab boy nak BLACKBERRY !


Boy kena egt jasa along , sebab selalu bekap boy bile kena marah dengan umi dengan k.ngah
sebab tak gi baca buku .
kau kena hengat , sampy aku pun kena marah dengan diorang sebab terlalu kerap bekap kau .
sebab aku malas diorang bebel pot pet pot pet .
perit telinga along !
lagi satu along tak suka orang push suruh baca buku jadah .
kalau boleh , biarlah rela kan kan kan .
baek kau berterima kasih kat along cepat ! nti along mati sape nak bekap boy ?


cian boy selalu kena sisih , nak buat cena .
takkan boy nak lepak sama dengan kitorang .


along nak pakai baju dalam ; boy nak tengok ke ?
along nak pakai spentot ; boy nak tadah ke mata ?


boy kena sedar , suara boy da kasaq ! 
boy kena hengat , tido dah tak boleh peluk-peluk along ,
boy kena pikir , boboy dah pecah suara .


boy selalu lari ; bila kitoarang tanya ' nape suara boboy dah kasar ? katil basah eh ? '
mesti kau lari terus kan . 


Agak-agak kau kan boy , bila agaknya lepas subuh kau dah tak menyelit kat bilik kitorang ? Kau kena terima realiti kau umah ada 4 orang perempuan , dan kau seorang lelaki . Sebab abuya dah jarang balik rumah . * tak nak cakapp pasal ni ,sedeyh ! *



aku sayang kau boy . nti along keje , kau mintak je pape , kau jangan bimbang , aku takkan kasik adik aku pakai barang cikai-cikai . aku tahu lah taste kau ,. kau sabar siket tahun je lagi eh ??




aku rindu kau comel macam ni , sekarang dah macam hape ntah aku tengok . 
aku rindu dulu kau sayang aku , lebih dari kau sayang kakak kau yang lain ,
sebab aku je yang rajin layan kau kan .




.



.

No comments: