Sunday, February 27, 2011

Adorable ♥♥ Baby ♥♥




Nanti bila kakak dah kahwin , 
kakak nak anak kakak macam Yaya ,
mata bulat-bulat-bulat ,
rambut cacak-cacak, 
senyum comel-comel,
kulit puteh mulus,


Kan best jadi Yaya ,
tak paham peraturan dunia ,
tak tahu masalah itu apa ,
tak mengerti apa itu hidup ,
Yang cuma tahu , menangis bila lapar ,
ketawa bila kenyang .
dan tidur apabila mengantuk.


Yaya tahu tak jadi manusia dewasa ni tak seindah yang disangka ,
Nanti bila Yaya bercinta , Yaya kecewa ,
Bila Yaya bekerja , Yaya penat ,
Bila Yaya kehilangan , Yaya menangis ,
Bila Yaya masuk belajar , Yaya kena struggle .
Bila Yaya ada tanggungjawab , Yaya kena pikul.
Tak mudah Yaya sayang .

:)

Kalau lah boleh kembali ke zaman-zaman-zaman kecik dulu  :'(

     

* errr .. penat aku curik gambar dia siap buat satu folder kot plus aku tak pernah jumpa dia*


hik hik hik



  


  
    

2 comments:

NuruL SyuhadaH said...

owg tu mcm da x saba cgt je nk ade bebi?:P

pat!hing said...

@k.nurul : ishkkk ! senyap2 ah akak . hik hik hik