Monday, February 14, 2011

GEMUK ke saya ??

NAMA SAYA FATIHIN. TAPI KAWAN-KAWAN PANGGIL SAYA FATTY. BILA SAYA TANYA APA MAKNA FATTY , DIORANG CAKAP " BADAN " ORANG BESAR. YANG MENJADI PERSOALANNYA SEKARANG INI , GEMUK SANGAT KE SAYA BILA dot dot dot dan dot ....



  • Sebulan sekali saya kena beli baju dengan seluar baru, sebab seluar dengan baju saya semua koyak bila saya pakai. Dari size L, sampai la ke XXXXXL. Gemuk ke saya ??

  • Setiap kali naik kereta , saya mesti kena tukar RIM dan TAYAR. Habis rosak ... saya pun pelik bila rim kemek , tayar pancit . Gemuk ke saya ?

  • Kalau saya ziarah rumah kawan-kawan diorang suruh saya duduk atas lantai. Diorang cakap kerusi diorang habis patah kalau saya duduk. Gemuk ke saya ?

  • Masa makan ramai-ramai , mesti kawan saya ingat saya orderkan untuk diorang sekali. Padahal saya orderkan untuk saya sorang je. Selalunya diorang takut nak makan dengan saya, diorang kata nanti saya makan makanan diorang sekali. Gemuk ke saya ?

  • Kalau bebudak main nyorok-nyorok , belakang saya la jadi mangsa. Kadang-kadang mak bapak diorang sendiri pun tak perasan anak diorang ada kat belakang saya. Gemuk ke saya ?

  • Ramai jugak tauke ubat pelangsing badan datang jumpa saya. Diorang kata kalau saya jadi model syarikat diorang mesti best. Masalahnya, Gemuk ke saya?



      

No comments: