Saturday, February 5, 2011

untitled !


Aku kan ada seribu satu kerja assignment ,
cop !! aku tipu ,
aku ada satu je assignment ,
tapi memerlukam semangat kental yang tinggi
nak ciapkan.



Bila aku cakap , 
aku nak balik awal , aku nak ciapkan assigment ,
kau maen tade hal je kan ,
kau tengok sekarang aku susah hati ,
nak ciapkan assignment bagai.
kau meh sini duk satu kerusi dengan aku ,
rasa macam mana nak buat assignment aku .



Sekarang aku tak boleh setart pape lagi nk buat assignment ,
aku sakit kepala tahan dewa dewi ,
ALLAH je tahu ,
macam orang mengandung dah rasa neh ,



Malam ni jangan sesape kacau aku ,
kalau kau kacau nk tenangkan aku takpe ,
tapi kalau kau kacau nak kacau bilaukan hotak aku ,
aku lempang kau sampai mampus !



2 comments:

seorangan bernama apulzafirul said...

bersabar n berusahalah ye^^

pat!hing said...

@ajmal : sedang menyabarkan hati T.T