Sunday, March 6, 2011

♥ ♥ ♥

kalau nak cakap pasal hati ,
seribu tahun belum tentu abis.

meh sini nak cakap ;

aku ni mengjengkelkan ,
aku ni tumpang bahagia orang , 
aku tumpang barang orang , 
aku amik kesempatan atas orang ,
aku ni gedik nak mampus ,
perangai macam babi ,
ikut hati aku je betul ,
annoying nak mampus ,
cakap tak serupa bikin ,
aku makan duit kau ,
aku makan makanan kau ,
aku buat sakit hati kau ,
aku buat air mata kau tumpah ,
aku buat kau sedih ,
aku bikin kau marah ,
selalu buat aktiviti kau tergendala ,
selalu buat kau peram masalah dalam-dalam ,
aku buat macam kau takde hati ,
aku melaga-lagakan kau ,



kau dah kenal kan aku sape ?
kau dah tahu kan aku macam mana ?
kau dah tahu kan aku ni jahanam macam mana ?
kau dah tahu kan perangai hanjeng aku ?


dah puas mengadu domba ?
dah puas kau makan daging aku mentah-mentah ?


aku mengaku je lah tu semua sikap aku ,
dari sesetengah yang perasan diri tu bagus sangatkan !


tak payah ngengade nak jaga sangat hati aku ,
tak payah nak cakap sopan sopan,
sebab aku dah biasa dengan maki ,
aku dah biasa dah kecik-kecik hati ni ,
aku dah biasa dah dengan *kata-kata kesat* ,
aku dah kebal dah dengan sikap manusia yang baik sangat dengan aku.


Siryes aku cakap , aku ni manusia yang takde hati ,
korang je ada hati .



keluarga kau terlalu bertamadun , jangan sampai aku cekik-cekik anak kau.


dah dah , pergi sambung mengumpat aku.




:D


manusia yang paling busuk ialah manusia hipokrit geyla seperti akuuu.


masih tersenyum : )



    
   

2 comments:

Fiema zayyar said...

hye..come on k..u must be strong..xmau give up..tunjuk kat dorang yg u pon leh idop tnpe dorang..mmg ati akan rase sakit..but wat jewk mukew bhgie k..mulot manusia mmg xkn diam..so wat dont know jew k~

Fiema zayyar said...

hye..come on k..u must be strong..xmau give up..tunjuk kat dorang yg u pon leh idop tnpe dorang..mmg ati akan rase sakit..but wat jewk mukew bhgie k..mulot manusia mmg xkn diam..so wat dont know jew k~