Sunday, March 6, 2011

aku buat JADAH :D



Hari ini hari Ahad , lepas kau cuti weekend dua hari kau ada mood tak lepas tu nak pergi kelas ? kalau kau ada mood , aku memang tabik spring henjut tiga puluh tiga kali. Hari ni kelas aku pukul sembilan , aku gi lenjan pukul ummm , biarlah rahsia , dah sampai depan pintu kelas , aku patah balik lepak kat mall . Maknanya ?? aku tak masuk kelas lah takdi (LEMBAP!!) , aku pergi melencong tempat lain. APEKEDEHAL kan ?? aku takde mood bagai nak masuk takdi. Nasib baik kelas satu jam je. Tak payah ngengade menggatal nak report kat Bonda dan Ayahanda aku , tak payah nak jadi mulut bocor sangat boleh tak ???






Hari ini aku pakai baju kemeja buah ceri , pink gitu youuuu . Baju aku kan , mestilah aku cakap cantik , dah lah Bonda kesayangan yang support. Tapi aku rasa baju aku ni makin longgar semacam. Tanda aku ni makin kurus ke ? Yelaa , kalau dah longgar takkan lah makin gemuk . Kali ni aku pulak yang pegang title LEMBAP NAK MAMPUS ! :)






Kan bagus kalau aku ada _________________ ! tak payah lah aku ________________ ! nak buat macam mana , aku hanyalah serangga. KEH KEH KEH :p






Malam ni ada baik punya perlawanan , tak lah , aku tak bernafsu nak pergi tengok. Kang kalau aku pegi tengok , dapat tengok separuh je, tak pun tak sampai pun suku perlawanan. Simpan je impian tu dalam kentut baik-baik. Kalau menang , konpem konpem aku pakai JERSEY LIVERPOOL esok. Kalau tak , aku tertunduk malu sahajaaa :D . Tak lah , tak malu pun , bukan aku yang main pom pram pom pram atas padang. Kalau aku ada Anfield tu lain cerita lah kan.






Aku ada mission lepas ni.




Eh MU :


Coming to Liverpool vs MU, Ferguson: like 1998. If you can not gain momentum again this season, then you will be hard to win the League.




Cant wait fer aksi Carroll malam ni , ( Errr , tak lah , tak pergi tengok pun , saje je nk up up and away cakap cenggitu)  tsk tsk tsk T__T






       

No comments: