Thursday, March 3, 2011

Eh TYKA ! | tagged me huh ?

Ni tagged dari Tyka ! Kawan blogger . Actually , kisah hidup kami lebih kurang sama  I GUEST ! Kalau masa tu aku sedih , dy pun mesti sedih. Tyka kena kuat macam saya :D




No matter what , happy to know u tyka yang comel lotey mata sipit sipit . hiks




1. Sila beritahu nama penuh kamu. Tak kisahlah sampai nama datuk , moyang kamu.
- Nurfatihin binti Zainal bin Rahmat bin Mat Zain bin Abdullah (ok yang last tuh , aku hentam keromo je)




2. Kamu suka warna pink tak?
-kadang kadang , tapi kadang kadang meluat , nak kategori suke ke tak ? anda yang tentukan :)




3. Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan si pemberi taggie ni, apa kamu nak cakap dengan dia?
-Eh tykaaaaa !!!! jom shopim shopim . gurls day out ! dengan Sara sekali taw :D Nak tengok je mase tu cik tyka ni mampu ke tak layan pot pet pot pet aku ( tak lah , aku pendiam ) hehs




4. Siapa paling comel? Maher Zain atau kamu?
-absolutely lah aku , ape punye soklan , pejam mata je tekan keyboard masa ni :D




5. Mana lagi sedap? Kek atau aiskrim?
-both ! Cake SR's je aku bole terima , cake lain aku loya loya siket . Tekak aku ni jenama mahal siket , banyak jadah. Aiskrim tak kesah , semua aku bedal. Aiskrim lemak babi je aku tak makan :D




6. Bila tarikh birthday si pemberi taggie ni? (Kalau kamu ingat, kamu memang hebat)
- Errr , sory tyka . Tak kenal tyka sangat :D




7. Ain Maisarah, siapakah dia?
-anak sedara kepada besan menantu aku . mak dia kawen dengan pak sepupu aku kemudian bercerai kahwin pulak dengan nyang aku.




8. Ceritakan sejarah kamu membuat blog, ikutlah sampai perenggan pun.
- Al-kisah zaman dahulu , Hang Tuah berhempas pulas menpertahankan negeri Melaka , kemudian bergaduh dengan Hang Jebat , dan dua-dua dah arwah di zaman teknology yang serba canggih ini.




9. Apabila harijadi kamu, kamu nak saya (pemberi taggie ini) beri apa pada kamu?
- Saya nak gambar tyka , lekat kat satu buku yang comel comel , decorate lah sikit kan ( haa , aku ni memang demanding siket ) :D






10. Taggie ni ada sepuluh soalan jadi wajib tag sepuluh orang ye!
- Siti Nurhaliza , Anuar Zain , Rihanna , Noh Hujan , IniAnwarHadi , Lisa Surihani , Fauziah Gous , Bik Mama , Anna Raffali , dan Lady Gaga.




*Kau hengat aku tagged orang sebarangan ke haaa*  :D HAHA



  
   

No comments: