Wednesday, March 2, 2011

Eh Perut !

Pernah tak kau mintak kau sakit perut , masuk angin sempoi sempoi kurang bahasa plus kurang ajar sikit , sampai kau perit , terguling guling macam orang nk beranak ? tapi kau tahan je perasaan sadis tersebut. Haa , ni aku nak cerita , pasti tercacak !! (weyhhh ! tihinnnn !!!! )




Tak tahu kenapa , lately ni perut meragam bagai. Tak tahu kenapa, sensitive benor kalau aku lambat makan. Aku lapar sampai terketar-ketar ni , last-last nanti bila dah siap makan mesti sakit membuak-buak. Aku rasa loya , hidung aku sensitive bau. Aku pikir jugak , nanti kang kawan aku nak hisap rokok , aku tutup hidung mesti dia tak sedap hati . Ouh ! aku tak marah pun kawan aku hisap rokok , malah menggalakkan mereka , biarlah , mereka pinta sendiri untuk menempah keranda dengan lebih awal. APEKEDEHALLL kan ? Ok , berbalik pasal sakit takdi , senang kata , sakit macam orang mengandung , bila pikir-pikir balik , takde pun maen masuk-masuk dan keluar-keluar . Erkkk , APAKAH ?




Sebernarnya aku nak ajar perut aku ni terima makanan sekali sehari , tapi apakan daya , perut aku telah dilatih sejak azali menerima makanan lebih daripada sekali sehari. Budak rumah aku pakat nk diet semua , sebab tu lah diorang makan sekali sehari je. Aku nak diet jadah !! nak sampai 45kg pun payah.




Hari ini , punya lah aku suka hati , nak gi pasar malam , nk beli mee sup sambal kicap , sampai rumah makan dengan rakus, habis je makan , hammeeekkkk !!! perut meragam sakan lagi. Patutnya ade discussion UNCLOS , tapi aku tak , bantai tido setengah malam dicampur dengan minyak You-E Cap Limau lenjan banyak-banyak. Hatta , ketika aku menulis entry ni pun aku kentut tak habis-habis. Eh , sukehati aku lah nak kasik tahu pun, macam lah korang tak kentut kan ! HEH 



Sebenarnya kan , motif aku tak makan kan , nak jimat duet , malas nak mintak mintak dengan parents T.T . Sadis tak ? kecian kan kau perut . Lepas ni aku mintak kau tahan lah sikit , toksah lah asek meragam bagai . dan Aku mintak maap kat kau perut ! kau tak nak mintak maap kat aku ke haa wahai perut diatas kesalahan KEKWAT sangat!! uwaaaa O.o




 

No comments: