Tuesday, March 15, 2011

Good Babai


Aku sedang menghitung hari berpuasa dari facebook , twitter , belog , velog , formspring , berita sensasi dan sebagainya selama empat hari . Empat hari ? waldepakkkk kan ? Artis mana ada masa nak main-main dengan jadah ni semua ni kan. Aku patut sedia maklum awal-awal tang tu. =.='



Aku nak gi shooting , nak pergi Penang . Kau ada shooting jauh-jauh macam aku ? takde kan ? seharusnya kau cemburu dengan crew aku.



Aku tak tahu lah nak kata aku ni excited ke hape . Yelah , jenjalan tengah takde duet, macam macam macam takde feel. Nanti tengok je orang membeli belah , dah lah nafsu serakah aku kuat , tang shoping tu je haa kuat. Pikir lain lah tuhhh =.=' .



Yang penting dokumentari aku siap. Malas nak pikir lebih-lebih dah lepas ni. Sebab bila aku jejak je kaki kat Terengganu hari Sabtu nanti , assignment aku tengah tunggu giliran amik nombor pin nak suruh aku berasmaradana dengan diorang. Kau hengat Kedai Keropok Lekor BTB kat conner leper tu je ade system nombor pin , kau hengat  Tabung Haji je ada system gini bagai. Assingment aku pun nak jugak :D . Haihh , kena sedia kacip patimah sep siap nanti ni.



Ok lah , got to go , mengharapkan lena yang panjang sekejap nanti. Doakan aku selamat pergi dan selamat pulang. Kalau aku tak sempat , aku ada tinggalkan wasiat kat dalam draf pesanan ringkas handset aku. 



papai ....



    

No comments: