Monday, March 21, 2011

writeless.

Dah lama tak hapdet belog . Bukan taknak hapdet ye peminat-peminat semuaaa , kekangan masa dan tiada perkataan untuk ditulis. Ayat artis kena gempak okkay !!




Takdi sebelum sampai kelas , nampak eksiden , ngeriiii  dowhhhh ! Nak lah jugak tengok jadi pegawai seranta sekejap , tapi bila mengenang masa tu dah macam nak dekat-dekat pukul sembilan , pendam je lah dalam hati kan. Kerana aku perlu bergegas pergi ke kelas. Hujan renyai sanggup ku redah!! Dengan semangat yang kental.





Sampai-sampai kelas, duduk belakang , aku ni jenama tak sedar diri siket , dah tahu mata macam ayam setim berak kapur , gi lenjan duduk belakang jugak. Bukan taknak duduk depan , malas nk mencapub depan lecturer (alasan semata-mata) kihkihkih. Sem depan keje aku nak buat spek sendiri bulat getey , barulah semua orang satu UMT perasan. Kalau nak kenal senang je " Tihin yang manaaa ? Alaa yang pakai spek bulat getey zaman Elvis Presley tuh lahhh " Eh kau adeeee ? Bila dah duduk belakang , keje aku sembang , ngumpat , tido , mecej mecej . Aku kan student yang bebal.




Lepas ni dah tak ragu-ragu , aku kena kental ! aku tak tahan . Kena kental jugak ! Adehhh >.< Tapi aku tahu , aku akan menyesal pada akhirnya . Aku redhoooooo .



Aku pun tak tahu kenapa tulis entry ni semuaaa !





      

No comments: