Wednesday, March 30, 2011

jadual final gampang.



Ini baru sebahagian, ada lagi beberapa ketul subjek yang tak sempat aku nak cari dan kaji hari apakah akan berlangsung. Aku tak paham kenapa manusia-manusia berpelajaran kat UMT buat jadual final sebegini rupa.Menyusahkan budak pemalas macam aku nak riki. Kau nampak warna merah berderet-deret tu dan tidak berapa nak teratur hari dan tarikh serta masanya ? Aku paham setelah selepas satu jam aku tilik.Ye,aku lembap,kau je cepat pickup -.-



Tak tahulah samada aku yang faktab, atau jadual ni yang faktab ataupun penggubal jadual ni yang faktab. Ok ! dah bersiap sedia masuk ISA sebab kutuk penggubal jadual peperiksaan akhir kelolaan kerajaan Malaysia :)



Kau kena hengat , hotak aku tak sama macam hotak penggubal jadual final ni sebab aku ni lembap nak mampus, pandai pun tidak , malas tak payah cakap, pengikut setia setadi last minit , sebab kalau setadi awal-awal , apa yang aku setadi hari pertama , hari kedua aku dah lupa dan sebagainya.



Tak baik maki-maki, aku kena redhaaa -.-



     

2 comments:

NuruL SyuhadaH said...

hehehe..bestnye..:D

pat!hing said...

@k.nurul : sebab terlalu lah bestlah tihin terlalu gembira *tangan didada,mata pandang ke atas*