Wednesday, April 27, 2011

#9

1. Aku bangun awal,dalam pukul 9.24AM , bagi aku tu awal lah sebab biasanya aku bangun pukul dot dot dot.

2. Bangun pagi aku jamukan mata aku dengan twitter dulu "Morning Everybaldiii" and some replied me "kami bukan baldi"

3. Ekceli esok ade paper Maritime Communication, but me TAKDE MOOD LA WEYH !

4. Paper yang no.3 tuh esok pukul 3 petang,naseb baek! *kesat peluh*

5. Jangan lupa wish eh yg no.4 tuh! *letak reminder dlm nset memasing sekarang*

6. Aku bukak laptop, bukak twitter,bukak formspring, bukak belog, bukak tumblr , lepas tu mengganas ! reblog! reblog! reblog! klu tumblr lembap,aku tak reblog.

7. Harap-harap pihak pengurusan tumblr baca statement no.6

8. Dengar kata ramai budak tak boleh asrama. Eh? eh? two words 'padan muka' hahaha

9. Aku nk mandi, nak sembahyang zohor pulak.

10.Berbalik no.8, ilex lah,sem depan ace korang mintak,konpem dapat guwa cakap lu.

11. Budak rumah aku takde nih, pergi jenjalan Terengganu.Mentang-mentang lah takde exam esok! puipuipui

12. Aku tengah pikir pikir nih, nk balik Johor ke nak stay Terengganu, balik Johor ke, stay Terengganu *ketuk-ketuk meja, mata pandang ke atas*

13. Aku tengah dengar lagu ALL ABOUT HIM by AUBURN nih.Korang dengarlah sekali! cepatlahhh!

14. Kau takde twitter ? kau takde life ! *saje nak jack suruh buat twitter sekali*

15. Kali ni aku mengeluh.

16. Budak rumah sebelah menyanyi dalam bilik air! Lelaki tahu takkk, lagu Nash pulak tuh! bajet sedap lettew. Sebab tu aku no.15

17. Aku rasa aku lagi cantik dari tunang Ashraf Muslim, kenapa beliau tak pilih akuuuuu !!!

18. Dah lah, nk study pulak. Banyak yg nk kena hapal! kau hengat sebarang ke Maritime Communication neh.

19. Melainkan sebelah aku yg duduk best setudent macam paper Maritme Safety. Dari no.1 sampai no.40 soklan objektif aku tiru beliau.

20. Bukan tirulah, chek je betul ke tak! kihkihkih.

21. Currently listening Closer by Travis.


Babai

No comments: