Sunday, April 10, 2011

byebye my vacation :)



Aku sedih masa ni, sebab dah nak kena balik sekolah. Mengadap buku, kemudian mengadap esemen yang berlambak bagai kat rumah. Ah! Mencik! Mencik! Mencik! Tapi aku kena balik jugak sebab esok jugak aku ada test JPJ. Siryes guwa cakap, guwa cuak, sebab guwa da lama meninggalkan arena permotoran ni. Maksud aku, arena bermain motor di atas litar.



Hari ini ummi aku text aku,terkujat jugak ler,tiba-tiba adik aku si penggosip tu telepon aku cakap umi beli nset baru.Panas je kan,aku terus telepong lepas tu  terus aku sembur 'Wah! clearnya suaraaa, bau kilang nset lah weyhh!! ' terus umi ketawa terbahak-bahak, lepas tu cakap dengan senang hati 'umi asek terlajak je touch screen ni'. Nak wat cena, ummi kita pakai nset jari sentuh-sentuh cermin. Tunggu aku balik je ni, nak kena bahan dengan aku. Lepas ni, umi dah boleh berlagak lah dengan aku sebab handset dia mahal dan haptudet.



Kau nak tahu tak, aku ni nak sampai sekolah aku ni bukan main payah. Aku tunggu pakcik van datang hamik aku, masalahnya bukan setakat pakcik, ekzos dengan enjin van pn aku tak nampak.Aku bukan main semangat kelih menunggu ni ha. Disebabkan dah beberapa jam aku tunggu, tepat pukul lapan malam, aku kena panggil wonderpet ! u know what , kehkehkeh, wonderpet pick up me. Biarlah rahsiaaaa :) Kalau tak sebab dia jadi wonderpet aku, tak sampai lah aku kat rumah ni ha, maka tak hapdet lah belog aku ni ha.






Di sebabkan aku duduk ket sini lama geyla , nafsu serakah aku agak tergugat lah jugak tengok tudung-tudung ni semua. Tapi kan aku selalu cakap, aku ni kental :D Tapi kan, aku ada nampak sorang laki ni, menonong je cari tudung dengan bersungguh-sungguh. Nak beli utk awek lettew. Jeles ah! jeles ah! mencik taw -.- sumpah! kau sweet tadi wahai adam. Ah sudahhhh ! larik tajuk niii !



Ok lah ! aku ada banyak kerja, lepas tu aku nak tido, esok nak kena bangun awal, sebab partner aku da sound esok nak pergi seawal yg boleh. Kau nak tahu, sebenarnya aku lupa esok aku test JPJ !!




-.-'




      

No comments: