Saturday, April 16, 2011

KAUGAR

This is my second book review, aku dah baca dah bab pertama kat fixi online , macam menarik sampai aku nak beli, takpe takpe tahan nafsu semua, nanti cuti kerja, kumpul duit, kemudian beli ok my heart. Dari aku duk pikir masalah aku, perasaan rindu aku yang membuak-buak , baik aku sibukkan diri dengan membaca buku buku. Kan kan kan ? Ok ! please, iyekan aje aku. 

Aku takde lah nak baca buku tangkap cintan yang meleleh leleh bagai nak rak tu kan. Sekarang dah semakin matang dalam memilih genre buku yang patut aku baca. Dah tak main lah der alaf 21 prima buku bagai. Tu zaman aku kat sekolah menengah je tuh! kihkihkih.


Terima kasih sang pencinta, kau buat aku makin tabah dalam hidup :) 


Ni sinopsis cerita , kau tak berminat kau punya pasal, nanti aku review lagi buku yang aku minat geyla nak beli atau pun aku dah beli. KEHKEHKEH.



Kisha wanita moden yang konfiden dan bahagia dengan kerjaya dan kehidupan sosialnya. Berumur 40 tahun, dan masih bujang.
Ibunya di kampung mahu menjodohkannya dengan seorang duda bergelar imam. Tetapi minatnya lebih cenderung kepada anak muda berusia 25 tahun bernama Azril, yang bekerja di pejabat yang sama.
Tetapi Kisha kekadang impulsif. Tanpa disedari, dia telah menerima undangan dari seorang Datuk untuk keluar berhibur di karaoke. Dari situ, mereka akhirnya terlanjur. Apakah kecuaian Kisha itu dapat dirahsiakan atau akan ada impak yang terjadi di dalam jangka panjang nanti?
KOUGAR tidaklah seganas mamalia yang memburu di rimba. Tapi jika dicabar, tanpa segan-silu dia akan mengaum dan mencakar!


Tapi kalau ada orang nak kasik hadiah, lagi bagus !! muahahahaha


:D



    

No comments: