Sunday, April 3, 2011

dear : adik-adik :D

Kalau suatu hari nanti ,
Kaklong lemah tak berdaya ,
ada tak adik-adik kaklong nak papah kaklong ?


Kalau suatu hari nanti,
kaklong tak berduit , merempat di kaki lima ,
adik-adik kaklong nak kutip kaklong tak ?


Kalau suatu hari nanti ,
kaklong tak terbangun , hanya mampu mengelipkan mata ,
terlantar sepanjang masa ,
ada tak adik-adik kaklong nak basuh berak kaklong ?
ada tak adik-adik kaklong nak suapkan bubur kat mulut kaklong ?
ada tak adik-adik kaklong nak mandikan kaklong ?
ada tak adik-adik kaklong nak jenguk kaklong, usap-usap ubun kaklong ?


Kalau suatu hari nanti ,
kaklong hilang punca hidup ,
sanggup tak adik-adik kaklong bawak kaklong punca sebenar hidup kaklong ?


Kalau suatu hari nanti ,
kaklong tak terdaya untuk melihat dunia ,
boleh tak adik-adik kaklong bawak kaklong ,
ceritakan dekat kaklong tentang dunia ketika itu ?


Kalau suatu hari nanti ,
kaklong hanya mampu melihat adik-adik kaklong berjaya ,
ada tak adik-adik kaklong nak kongsi kejayaan itu dengan kaklong ?


dan


Kalau suatu hari nanti ,
kaklong pergi kerana ALLAH membawa kaklong pergi,
boleh tak adik-adik kaklong cium kaklong utk kali terakhir ,
dan bawakkan seseorang itu ke tempat di mana kaklong disemadikan.



Terima kasih.




    

6 comments:

.MISS_SHASHA. said...

aku adalah bengong!

jangan nak emo.
aku ni bukan suka baca post emo2 ni!


aku ada
aku ada
aku ada
aku ada
aku ada
aku ada
aku ada
aku ada
aku ada
aku ada
aku ada
aku ada



AKU ADA LAHHHH!!!!!!!!!!



xoxo

zzzzzz said...

kah3

pat!hing said...

@misshasha : haha , kau ni macam tak kenal aku , emo je lebih , padahal tade hal pun. KIHKIHKIH

pat!hing said...

@zzzzz : ah kau . bagi ruang kat aku nk bermonolog lah sikit. Gggrrr >.<

tyka chou said...

awk ni! sdeyh sy tau bce entri neh!

pat!hing said...

@tyka : ngeh3 , sory ! saya tak bermaksud pun nak sedihkan awak, tapi tapi tapi .. T.T