Sunday, May 16, 2010

hakikat ~ no !!

Saya manusia biasa yang kadang-kadang tak boleh terima hakikat. Hakikat dibohongi,dicurangi,dan dilukai.Ala...manusia memang biasa terluka. Bagi cikadak2 laen bila


 ' ko terluka ape susah sapu minyak then letak handplast..abes cerita .. '


cakap memang senang,yang merasa ??


Sekarang saya rasa macam nak lari jauh sgt ... jauh .. xde manusia kenal .. saya xnak kenal sesape .. saya nak kan ketenangan ..Saya da tak nak ganggu idop sesape .. Saya nk bawak diri .. tp duet xde .. lageypom klu saya lari,6ti kena balek terengganu jugak sambung belajar. So..xjadi nk lari ..



Da tu saya nak buat ape .. ?? saya rasa macam da xnak kawan ngn sesape .. idop kat tempat mmg sape2 x kenal .. nti da besar,da ade duet nk larik jauh2 .. xnak tinggalkan jejak .. tp sekejap jelarr .. nanti balek semula ,, xdi kan cakap nk kawen ngn peja .. hahaha ...


Tapi saya sedang sedeh ni ,, saya da xboleh cakap seberangan kat blog saya neyh .. ramai sgt pembaca2 mystery .. nanti kena tempelak , mmpus saya ..


Tapi saya tak tahu kenapa malam neyh saya terluka dengan seseorang . Go to her/his wall , then .. post saya da kena delete .. Mule2 saya buat muke monyok,then saya tersnyum balek .. means,saya terima !!
Ape lagey,saya pon delete lar post2 saya .. sbb saya tahu dy x suke .. Terima Kaseh awakkk ..


Saya da pujuk tp mcm xde effect je .. huhu .. so malam ni saya berazam ... ' saya biarkan awak ' sebab saya da penat ...


Lebih baek saya mendiamkan diri ....



sekian,terima kasih ....

No comments: