Monday, May 17, 2010

swear tu sumpah eh ??

Dari dulu sampy sekarang , perkataan yang paling takut aku nk guna " SUMPAH " . Kadang2 aku pon pelik dengan manusia yg maen suke aty je cakap sumpah neyh . Sebab sum1 pernah cakap kat aku


" Klu kita maen2 dengan perkataan sumpah, nanti sumpah tu datang balik kat kite "


Kirenye macam bala lar lebey kurang . So, seboleh2 nya aku elak guna perkataan sumpah dari dulu smpy sekarang. Tapi dalam satu keadaan yg sgt kritikal, aku desprate nk guna perkataan " SUMPAH " tuh .


Bukan senang peguam nk yakinkan hakim,nak bgth, orang yg dy bela tu x bersalah , apatah lagey kita manusia biasa yang xpernah pun menjawat jawatan peguam. Bukan senang nk yakin kan alam yg kita ni x bersalah . Hatta kadang2 orang x tidak bersalah pon boleh jadi salah , dan orang yang bersalah jadi x salah .


Kadang2 jugak , sumpah tu da jadi mcm maenan . Suke aty je nk sebut , orang da x takut . But for me , SUMPAH is very scariest .



So,next tyme b careful wif your words okeyh ... ^^



Sekian Terima Kasih

No comments: