Saturday, May 29, 2010

lala .. cari makan !

Hohohoho .. hapdet sekojap .. mcm da lame tak hapdet .. well , aku tmpt kerja neyh .. hikhikhik .. bawak lappy segala bagai .. sebab x balek umah .. lagipon aku nk tunjuk hasil kerja kat bos aku .. hukhukhuk ..




Selalu nya klu aku rehat tyme neyh , x sah klu tak tido , tp klu da ade lappy mase tido pon boleh terlepas. Ditambah lagi dengan broadbad .. lagi lar naek toncang mata aku x mo tido .. lala33 ..






ok .. da start da buat muke sumeyyy !! x payAh layan .. aku mmg suke berangan sengsorang .. klu x suke , boleh amek tapak tangan , dan tutup .. klu korang buat pon aku tak tahu .. cume tak payah cakap ngn aku , ko tutup gmbr aku pakai tapak tangan ko atau tapak kaki ko .. ok ??



Umi datang , bawakkan kan bekal .. huhu .. baek tak umi ?? umi masak nasik goreng,lepas tu umi gorengkan telur .. umi selalu cakap


" Along ni bukan manje , tp gedikkk !! "


Mulut aku ni macam laju je nk jawab


" Ade along kesah ? "


Adeq2 selalu cakap , umi ngn abuya mnjekan along . Tp aku tak rasa pownnn .. haha .. Klu along balek terengganu je , umi da jarang masak sedap2 .. in fact , da jarang masak . Umi cakap


" korang makan lah ape yg ade ... " hikhikhik

SEbab klu aku ade , mmg aku byk cikadak suoh umi buat .. lala33


Ok2 .. kembali ke pangkal jalan ...


Korang nmpk besen segala bagai , jadah yg memang konpem2 mcm harrreeeeyyyymmmm ... Tu lar , kje aku ari2  kat opis aka setor !! cek barang lepastu tag harga .. kemas dan susun .. Hari2 !! xpernah x buat .. kadang2 aku pon naek rimasssss ... tp nk wat cane .. sabawww ...


ADE LAGEY SEBULAN JE NAK KEJE PATIHING OOoooiii ...


Sekian Terima kasih ..

No comments: