Sunday, May 30, 2010

pernah terpikir tak ko akan bercinta dgn sipolan ??

Dulu mase sekolah2 saya minat awak .. tp saya simpan dalam hati .. sebab saya tahu macam SAYA NI TAK LAYAK UNTUK AWAK .. lagipon mase tu ramai yang ngorat awak . Jadi,saya simpan jela dalam hati .



Lepas SPM saya pernah try nk contact awak , tp awak tak layan pon saya . Da awak tak layan,saya pon wat dOno je lar kan. Lagipon saya tahu mase tu awak tgh kapel dengan kawan saya . So, saya lupakan awak.



Setelah beberapa tahun berlalu. Saya tahu awak single tp saya da memang tol2 lupekan awak . Awak masuk IPTA saya masuk IPTS jew . Eh , igt IPTS xboleh carik duet ke ? kadang2 IPTS lagi bagus dr IPTA , cume kena pandai pilih je . Awak bawak diri awak,saya bawak diri awak.



Beberapa tahun berlalu lagi,tibe2 ancaman pesbuk datang menjelma. Saya jumpa awak . kita maen add2 .. saya komen awak,awak komen saya balik . wee ~ saya suka feedback dari awak !!!



Kat pesbuk awak layan je komen2 saya, sampy saya rasa macam jatuh cinta balik kat awak. Tapi saya rasa macam terlalu awal nk luahkan perasaan kat awak.



Jadi saya mintak ym awak,saya msg awak . Feedback awak pon mcm +ve . Bertambah semangat saya nk tackle awak .



Setelah beberapa bulan dan minggu berlalu, saya da bg da tnda2 saya suke awak , tp awak kan bengong . Perangai awak sgt bengong. Awak layan saya ' PERGHH ,, GANAS GILER " , awak sgt degil !! kepala awak sgt keras . aisehhhh ...



Pada suatu hari , saya cakap saya tol2 suke kat awak . Aku tahu, sebenarnye si 'awak' ni pon ade simpan perasaan dengan si 'saya' neyh .. Tp 'awak' kena pikir tol2 , al maklum lah si 'awak' ni da lame menjanda . ' Saya ' ni baek , walaupon kami tak rapat langsung pon,hatta sepatah haraammm suara aku x bunyik bile bercakap dgn makhluk neyh .. dan bercakap bila saat betol2 memerlukan dan hal yg sgt2 penting,kitorang sekelas ,sedikit sebanyak tahu jugak lar ciket . muahahaha [ patihing da start buat2 tahu ]




Saya gembira bile awk gembire ,saya cedey bila awak cedey . Dan sekarang saya cuba belajar " SIAPA AWAK SEBENARNYA " ...



N i hope .. dat relationship never ending and have a happy ending .. :) sbb betol2 da jatuh aty dgn awak !!



Motip : Selama ko hidup bertahun2 neyh,ko pernah terpikir tak yang ko akan berCINTA dengan die ? Dan boleh tak klu aku nak cakap " PESBUK NI AGENSI MENCARI JODOH ? " hahaha ...


Well.. saje je aku reka cerita yang yo yo oo neyhh .. buhsan bahhhh .. wakakaka ..


Sekian Terima Kasih ..

1 comment:

Anonymous said...

crite rekaan awok ni mmg bes..hahaha..