Saturday, July 3, 2010

jiwa saya bergoncang , menjadi senang ♫♫♫

currently at 4.38am ..
yes ! i should finish penulisan saya tentang syungak tinjing neh pagi ni jugop !!! should ! mesti ! dan pasti !

sbb saya tahu , bila awak bangun pagi , awak bukak dulu laptop awak , mesti awok ngita op saya hapdet nde !! hikhikhik ..


melaenkan awok ciap ngemah doh laptop awok dalam beg di samping beruk belaan awok yg bil nye tu suda positive RM40 [ haha , mcm positive dadah bagai ]


Saya sapa je ganu ... macam biasa org pertama hok saya contact mesti lar awok ! Bak kata awok ..



awok xdop kawan , kawan awok saya je .. [ bunga2 chenta ] tp saya tahu .. emm .. yang pasti saya bahagia bila tgk awok senyum je manjang ... napok gigi gusi beloh kanan pon awok dop perasan tp saya perasan !


Tgk oww , dop berape nok jadi lagi saya edit gambar .. saya igt nok fokus kat gigi rebit je, tapi gop gigi awok oo kecik ngat ,, saya pon amek peluang wat colour kat tubuh awok .. jadi gop ork cikit2 .. SAYA BUDAK BARU BELAJAR MEYYY !! [ nok makang burger arnab wose !! ]




oke ! awok start doh enjin turbo buat muke comey !! wink3 .. awok memang comey pon , klu dop takkan lah mamat2 dari pelbagai bangsa dan agama beratur depan rumah saya mintak no i/c , alamat serta mencatit berapa batang gigi awok dengan saya . Klu bertanya tentang hal saya takpe jugop , ni tye pasal awok . Hazab betol !!


SAYA SUPERWOMAN AWAK .. kan3 !! 



F stand for FATIHIN !! hikhik .. eh ! ini bukan saya ouh .. jauh berbeza dan sangat berbeza !! saya dop ngaku ! dop ngaku ! dop ngaku ! syu .. awok tahu kan ini bukan saya ??




Baeklah ,, ini saya ngaku !! baek mung mengeyakan syu .. jaga hati saya plisz !!! k*p*k sembul ? haha .. yela , saya pergi menyelamatkan awak , berpikir pusing jamban 30 kali, hentak kepala kat hujung katil 30 kali , turun naek atap 30 kali , bukak tutup laptop 30 kali pikir macam mana selesaikan masalah awok . Pernah tak . tak selesai ? tak pernah kan ? means im willing to do anything ,, repeat ! ANYTHING for you !! Eventhough saya kehilangan sayap superwoman berwarna merah . spender saya cabut , baju saya koyak , takpe , asalkan awok tersenyum , tersenyum dan tersenyum .. hati saya DYING takpe , asalkan awok dok CRYING . And im really mean it !



1st ; awok eh , terima kasih merempit dengan saya . Sapa tangan awok itang bletung op . Ala , awok beng bimbang ah , tangan awok itang pon , saya tetap lebih putih dari awok .. eh silap2 , awok tetap lebih puteh dari saya . Saya mitok maah deh ,,


2nd ; terima kaseh bawok saya naek kete idaman saya . Precious moment kot . Awok dop sedor op , saya menikmati sungguh2 ti duk dalam kete oo .. Saya malas ah , nok wat muke teruja . Kekgi kena ngayim dengan sep2 awok .


3rd ; Awok perasan dop . setiap kali keluor mesti awok sokmo belanja saya air . Awok dop perasan op ? Saya perasan [ bangga3 ] Mekaseh awok eh , mekaseh rakyat Malaysia , sesungguhnya saya bangga menjadi rakyat Malaysia [ ok ! statement sesat ]


4th ; Saya gembira dengan awok ! sgt gembire ! Duk atah moto , tgk mat rempit paling saya wahi , walaupon saya macam terketor2 gop tgk polis trafik tubek kete bawok besi kat tangan ye . Gane kalu ye tahan moto kite dengan besi oww ?? Mase tu saya cume igt , muke saya , abeh doh calor balor .. aisehhh 


5th ; Perut berlipat tiga takkan saya lupe sapa bile2 !! 


6th ; Saya klu dan duduk dengan awok dop leh tgk org pelik , saya tamao mengata , tp kite sering mahu mengatakan bende yang sama .. haha .. sweet3 !!


7th ; Pantai !! Tempat wajib yg mesti kita pergi !!!


8th ; Saya takkan lupe , jejok kaki ke masok karaoke jamban giant , saya baru nok tarik nafas nyanyi lagu Kangen Band , awok menggelepor saket perot doh . Baru nok eksyen depan awok nyanyi lagu tu dengan penuh perasaan dan jiwa raga . Bersemangat boh !! Tp awok gelepor gi tandas . Malu saya nok melalak sorang2.


9th ; Terima Kasih sebab menjadi earphone saya . hikhikhik


10th ; Awok takkan tinggalkan saya kan walaupun suatu hari nanti saya ditinggalkan oleh awok ?? [ tangkap lentok ]


Kadang2 saya tahu , cakap2 saya dop leh paka gop , haha , takdi saya takot gop dop jupe umoh kiroh , saya bese ah , wat yakin sokmo .. haha . Saya igt ke kita yg wat surprise ke kiroh , tp kiroh lagi2 wat surpirse ke kite dengan  adegan 18sx. Buat air guna pewarna hijau ye kengkawan . Naseb baek sedap [ jaga hati ] haha .. no3 ,, kurang2 ade rase .. hikhikhik . Yang pasti tuan umoh wat tubek terus ice cube dari peti ais, korek cube tuh depan kitorang . Kitorang pon ape agy , buat mcm umoh sendiri ah .. lala33


Awok antara manusia yang melayan karenah saya dengan sabar . Dengar masalah saya dengan tenang . Dan yang paling saya appreciate , awok tunggu saya maen moto nok dapatkan lesen L .3jam kot . hohoho . Saya touching giler , tp malas ah tunjuk depan awok sebab saya malu !! =.=' ..


Bila saya nok maroh makcik senget yg tamao tolong saya isi minyok [ nm je pekerja], sapa minyok hok saya nok isi tu sembur2 tubek , saya panas sgt ! panas hati .. Saya bawok moto laju lepas tu ,, Awok senyap je kat belakang . Awok takot eh ?? hikhikhik ...


Awok nanti bile sapa Dungun , jangan lupa saya . Jangan pernah lupe saya . Sebab saya kat cini , sentiasa bersedia dengan kunci moto , menyambut awok kat depan umoh . Doakan saya dapat lesen P eh .. Nanti boleh lah saya bawok awok jenjalan dengan tenang , tanpa perlu memikirkan batang besi hok polis trafik tu pegang . Tp sungguh , saya suke tgk mat rempit yang lari dari polis . Macam cerita POLICE hok Jackie Chan berlakon oww .. haha..




Boleh tak saya nak cakap lagi sekali ...



Saya Sayang Awak !!!!



Sekian Terima Kasih 



2 comments:

Anonymous said...

sy nk nangis pom ade..nk suke pom ade..klako sggh cite awok tobat pom!!!!
papepom!!!sy SAYANG AWOK GILER2 BABUN TUA SAMPAH MASYARAKAT!!!hahaha..
tengs sayang..lagu pon sdih..sebek sy nangis..;'(

hanya aku said...

hahaha...mnoh senget nih wt cter bngong skmo..hahaha...mnekan aku xwt tubek cube ais...mg duk ngekor sapa dpur..dhga yg amat ktrlaluan ku pk..