Monday, August 30, 2010

LIVERPOOL ! TORRES nets winner and PEPE save d nets !!

wut the awesome lip lap lip lap nite !!
aku nak wat asgment dato' DEKAN pon senang hati ,
sungguh !! tak muhonggg !! MySpace


see ! 
sexy tak ?
hows cool he is !!!
Fernando Torres is here .. pfftt !!!
scorer terbaik kot !
terbaik !! camni ah MySpace

amek gambar nak buat pasport gi Bangladesh ye bang !

warkah untuk PEPE REINA ,

                      To my dear PEPE REINA ,

Siyes ! i do love your hair , walaupon aku tahu ko takde rambut pon senar nye . Rambut laen ?? Klu takde jugak tak tahu nak cakap ko ni spesis normal ke tak . Tapi sungguh ! ko memang penjaga gol terbaek , walaupom ko pernah menghancurkan perasaan aku masa lawan ngn AHSENGAL suatu ketika dahulu. Takpe lar , benda yang lepas usah dikenang . Now , please ! please ! please ! naik kan ranking LIVERPOOL dowhh . Tak amat santeq sangat aku nengok . Macam harrey jerrr . Sungguh !!But dun worry , i totap sokong LIVERPOOL . 

Kalau lah aku dapat jumpe ko , aku nak usap2 kepala ko  smpy licin , haha..






Tak tahu lar , ape kes yang aku addicted sgt dgn bola sem neh ! aisehhh .. seb bek aku tak pi tgk LIVERPOOL lawan yang sebelum neh, Kalah 3-0 kot . Sumpah seranah maki bagai klu aku pi tgk .


Tapi kadang malu jugak kalu pi tgk menapak kat kedai, pusing kanan ; LELAKI , pusing kiri : LELAKI .Perempuan ?? Ade, duk teman pakwe masing2 . Rimas aku tgk orang berchenta neh. Ari-ari jumpe , tak bosan ke ha ? Hak masing-masing kan. Klu aku ade kekasseh nnti , celah ketiak pon aku bawak . Mao ? haha .. jadah ! jadah ! jadah !


Arini pi tgk bola kat kedai PERTOM , agak was-was jugak senarnya nak masuk , since kitorang dah ade pengalaman dengan 
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
taik cicak dalam air milo
kaksha siap minum kot
eyarkkkkk!! MySpace


Tapi , kedai tu je yang dekat. Tidak dapat tidak, menapak jugak lar weyhh . Sampy-sampy da mase separuh kedua , LIVERPOOL vs WEST BROM ; 0-0 . Maseh !!! =.='


Tapi penantian bukan penyeseksaan bukan ??


LIVERPOOL !! i know , because i'll never walk alone !!MySpace



Thanks again to PEPE and TORRES !!




i wish i could have jersy number 25 or 9 , or 8 maybe !!
 if i can buy it with my own money ..
 or
 .. ermm .. hehe


Sekian Terima Kasih .


No comments: