Monday, August 30, 2010

this is not me yet !



saya bukan gadis berkasut TUMIT TINGGI ,

berMAKE-UP bagai ,

krim setebal 3 INCI mengatasi warna kulit sebenar ,


in fact , saya tak pernah spend duet saya untuk bedak COMPACT miyami,johnson or wutsoever setiap bulan ,

mata saya tidak di touch-up dengan EYELINER ,

apatah lagi EYESHADOW yang lip lap lip lap ,

langsung tidak bercita-cita mahukan kulit seputih KAPAS ,

tapi lagi tidak bercita-cita mahukan kulit segelap DROGBA !!

tidak pernah berniat untuk melakukan pembedahan MEMANCUNGKAN hidung , 

 MR. BEAN bagai ,

apatah lagi MEMUNGGILKAN bibir ,

ibarat ANGELINA JOLIE , 

cukuplah di beri anugerah akal yang WARAS ,

perasaan amarah yang semakin TERKAWAL

perasaan benci yang semakin PUDAR dek masa ,

sahabat yang PENYAYANG ,

dan

hati yang TENANG setenang ombak !! ,


but for sure,


im d hipocrite one !!!






dun create a hope sayang , sedangkan kaw tak mampu pon nak bina harapan tu !
please , open your eyes !
open your heart !
thinking rationally ,
thinking deeply ,
its not for fun !
its not a game !!


its reality !
face it !!

masa tak pernah adil ,
perasaan tak pernah paham ,

but im totally

heartless !!!

sebab kadang-kadang aku pon tak paham
apa yang aku rasa !


kenapa manusia itu mudah berubah !!



THIS IS NOT ME YET MY DEAR READERS !
never , never , and never !



Sekian Terima Kasih







1 comment:

~fais~ said...

semua owg akn berubah...
kte sndiri pon akn berubah..
so??
get ready...