Tuesday, December 21, 2010

tagged by dayah ! :)

tengs yaw mak cik dayah , kaw memang suka tag aku kan . Naseb baek hari ini mood aku tersangatlah baik nak buat tag neh . Kalau tak , memang bertindan lah kerja sekolah aku neh . Dah dah , membebel banyak tak guna , jom jawab soklan yang ntah hape-hape neh . SPM pun tak buat soklan susah cenggini taw . HAHA


✿~PERNAH TAK ANDA RASA COOL ?

: erkkk .. ko rasa cool sangat ke jadi cool ? tolong lah weyhhh . bajet handal menjadi cool ? tell me baby , show me how !


❤~ senang cerita ; aku tak pernah rasa aku ni cool bagai . sekian


✿~UPLOAD WALLPAPER YANG ANDA GUNA SEKARANG ?

: tak bole upload , tenet bengong !! heh . tak lahh , aku menghormati geng2 aku yang bakal kutuk aku . Yelaa , aku ni bukannya tutup aurat sangat . Terpesong jauh dengan ajaran asal . Nanti kang ade manusia-manusia yang selalu hamek tahu pasal aku mengumpat . Haa ! aku da selamat kan korang dari buat dosa . Oupss , tak payah susah-susah nak berterima kasih . Hari ini sedar , esok makan daging aku mentah-mentah lagi .




❤~senang cerita ; aku punya wall papaer sekarang sexy nak mampus . sekian


✿~CERITA PASAL WALLPAPER TERSEBUT .

: tentang saya , tentang perasaan saya , tentang jiwa saya , saya tengah serabut , jiwa kacau kemudian mengambil gambar . Siyesly , rasa cantik . HAHA , sebab tu buat wallpaper . Ngeh




❤~senang cerita ; saya tengah emo masa tu .


✿~BILA KALI TERAKHIR ANDA MAKAN PIZZA ?

: dengan genot ngn abby . Masa tu tetibe genot text , ajak keluar . Saya macam biasalahhhh kan , da sep siap , genot da datang , br cakap dengan umi .
| ummi along nak kuor , genot dah datang dah tu dengan abby.


memang hajat nak makan pizza je . Malas nk cerita panjang walau da tercerita panjang . Ngeh!




❤~senang cerita ; saya pun tak egt bila kali terakhir saya makan pizza.



✿~LAGU TERBARU ANDA DENGAR .

: cinta tiga segi by Kristal
: jangan pernah berubah by ST12
: baik-baik sayang by ST12
: yakinlah aku menjemputmu by Kangen Band
: cinta tiga segi by Kristal


❤~senang cerita ; ni lah lagu-lagu yang dinyanyikan oleh ... errrr .. hehe


✿~APA YANG ANDA BUAT SELAIN DARIPADA BUAT TAG INI ?

: sedang berfikir masa depan , masa belakang , masa kiri dan masa kanan .


❤~senang cerita ; otak saya tengah berfikir sakan neh.



✿~SELAIN NAMA SENDIRI , ANDA DIPANGGIL DENGAN PANGGILAN APA ?

: kengkawan panggil saya tihin , orang kampung panggil saya fatin , kaum kerabat family saya panggil saya kak long .




❤~senang cerita ; ikut korang lah nak panggil aku hape .



✿~TAG LAGI 5 ORANG

: malas nak tag aci takkk ? hahaha , sape bace kena buat , tu pun klu awak , awak dan awak rajin . HEHE





thats all from me cik DAYAH . :)







.

No comments: