Thursday, January 6, 2011

over the night .










i malas nak edit .
kat pulau warisan .
tak bawak kamera .
pukul berapa ? : rahsia .
budak besar taley amek tahu budak kecik punye kerja .






















last destination ,
xdelah last sangat ,
kitorang gi mcd.
ataupun kau boleh review belog ni


sebab kau hengat aku rajin sangat ke nak cerita kat korang satu
pfft !








belog aku mmg tak lari dari 4 spesis neh .
da lama aku tak maki, 
tapi jumpe diorang je , mulut aku lancar je nak maki bagai .






orang duk sibuk keluarkan moto ,
aku dengan aiman sibuk amik gambar .
beselah , 
kami kan camwhoring !





nampak tak muka aku bajet take part !
eh ! mestilah okkay .



jangan tertipu dengan gaya zaher !
pehlis lahhh .
action je lebih , padahal pemegang lampu suluh paling berjaya .
nak buat cmne , tu je yang mampu dia buat !



jangan tnya aku , aku sampay uma kul berapa .
jangan tanya aku , aku gi tak kelas esoknya .
jangan tanya aku apa-apa
jangan aku kata , jangan lah !


dan kami bukan gadis sosial sampay nak lepak kat bandar terengganu sampy subuh , walaupun sebenarnya =.='


bak kata aiman : kita keluar , bukan saja-saja ! dan kau betol aiman !! :)





.

2 comments:

P U C A T said...

sedap doh derakk..
ke tu assignment mggu pertame..
hehe

pating said...

haha , mgu pertama ni lah nk derak sakan . ekgi dop leh derak dohh . HAHA