Monday, May 16, 2011

#17

Hidup kelam dan kabut. Suram dan gelap. Takkan ada orang paham. Semua orang tak paham. Kali ini aku terpaksa cakap yang mana parents aku , nenek atuk aku semua tak paham. Dan aku tahu semua takkan paham.


Kadang-kadang sedih, pandang laptop, bukak local D, pictures, family photo ! Tatap sengsorang. Pandangan redup.


Aku rasa aku tak payah nk cerita lebih lebih pasal hape yg semua org tak paham, sebab aku yakin, hal yang demikian akn mengguris perasaan seseorang. Yakin! dan terasa amt yakin sekali. Dan beliau pembaca setia belog aku.


Belog bukan lagi tempat luahan perasaan seperti orang kebanyakkan. Cerita pasal hubungan, tentang keberantakkan rumah tangga, tentang kemaslahatan hidup .. dan  *pandai-pandailah kau pikir senirik*


Suatu hari nanti aku rasa aku nak jugak tukar URL belog aku, anyone !! setuju tak ??


 

 

No comments: